مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 12:362023-06-03سياسي

حکم جالب یک قاضی به کاشفان حجاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به دنبال ثبت سوژه پلیس با بدحجابی در خیابان دانشگاه زاهدان مقابله کند در سامانه فارس من خبرگزاری فارس، خبرنگار فارس موضوع را علاوه بر پلیس، از معاون قضایی رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب زاهدان نیز پیگیری کرد.

سید حسین حسینی در این زمینه اظهار کرد: از آبان ماه در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب و  مشکلاتی که در این زمینه به وجود آمده تلاش کردیم تا در جلسات هیئت های اندیشه ورز موضوع را مطرح کنیم.

وی افزود: در همین راستا بیش از 8 جلسه با مسئولین شهرستان ها، اساتید، نخبگان وکلا برگزار و برای روشنگی افکار عمومی برنامه ریزی شد.

معاون قضایی رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب زاهدان ادامه داد: تلاش کردیم با استفاده از کار فرهنگی در این زمینه ورود کنیم و بعد در صورت عدم تحقق از ابزارهای قضایی کنیم که در همین راستا پس از انجام  اقدامات اولیه و امور فرهنگی با نظر رییس کل دادگستری مبنی بر برخورد با افرادی که کشف حجاب میکنند طرح را آغاز کردیم.

وی گفت: چندین جلسه آموزشی برای ضابطین برگزار شد و مباحث مربوط به نحوه برخورد با افراد بی حجاب و کم حجاب برای ضابطین توضیح  داده شد همچنین در بحث ورود به طرح برخورد با خودروهایی که کشف حجاب داشتند قرار شد  پلاک ها یادداشت و پس از شناسایی به  محض اینکه افراد برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم جالب یک قاضی به کاشفان حجاب

حکم جالب یک قاضی به کاشفان حجاب