مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-13سياسي

هلال احمر کردستان بستر مناسبی برای مشارکت مردم در زمینه های امدادی فراهم کرده است


جمعیت هلال احمر توانسته بستر مناسبی در زمینه های امدادی و خدمات خود برای مشارکت مردم فراهم کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری فرماندار سنندج ظهر امروز در مراسم افتتاح خانه هلال شویشه اظهار داشت: با افتتاح پروژه های امدادی و عمرانی جمعیت هلال احمر که در سطح کشور و در استان نیز در حال اجراست، اتفاقات خوبی در امر خدمت.

رسانی به دنبال خواهد داشت.

وی از خدمات جمعیت هلال احمر بابت زحماتشان در طول سال تقدیر کرد و گفت: ابن عزیزان در ایام سال به صورت شبانه روزی در پایگاه ها در حال فعالیت هستند که خدمات خوبی به مردم ارائه شود.

عسکری اضافه کرد: جمعیت هلال احمر امسال علاوه بر اینکه کار تخصصی و امدادی خود را انجام می دهند، اقداماتی را در حفظ نشاط اجتماعی انجام داده است.

فرماندار سنندج مشارکت مردم در مدیریت را حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: در هر زمانیکه بستر نقش آفرینی مردم را در کنار دستگاه ها فراهم کنیم موفق شده ایم.

وی ادامه داد: در طول 45 سال پیروزی انقلاب اسلامی هر زمان که نقش مردم پررنگ بود و مسئولین به مردم اعتماد کردند، کارنامه درخشانی صورت گرفت که نمونه آن دوران دفاع مقدس بود.

  عسکری افزود: هنر امام راحل در آن زمان این بود که بستری فراهم کرد که مردم در دفاع مشارکت کنند لذا بسیج حلقه ارتباط مردم و جنگ شد توانست  سرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر کردستان بستر مناسبی برای مشارکت مردم در زمینه های امدادی فراهم کرده است

هلال احمر کردستان بستر مناسبی برای مشارکت مردم در زمینه های امدادی فراهم کرده است