مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-21سياسي

برنامه های مدیریت بحران به دلیل فردمحور بودن باید بازنگری شود


رییس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر لزوم مردم محور کردن مواجه با بحران گفت: به نظر برنامه های مدیریت بحران کشور ما فرد محور است و نشانی از رفتار در قبال جمع ندارد که باید بازنگری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی مقدم، رییس شورای اسلامی شهر زنجان در چهارمین کمیسیون نشست پیشگیری و مدیریت بحران کلانشهرهای ایران با تاکید بر لزوم وجود یک مدل برای مدیریت بحران اظهار کرد: این مدل مواجه باید تخصصی طراحی و عملیاتی شود.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در اعمال مدیریت ها باید به مدیریت اسلامی هم توجه شود، افزود: این مهم در سایه توجه به بخش های مدیریتی و وظایف مسؤولان ذیربط محقق خواهد شد.

وی توجه به بعد شهروندی مواجه با بحران را متذکر شد و افزود: در این حیطه برگزاری دوره های آموزشی برای آشنایی مردم با اقدامات مورد نیاز برای حفاظت از خود و دیگران مد نظر است و در واقع آموزش وظایف محسوب می شود.

ناصحی مقدم با تاکید بر لزوم مردم محور کردن مواجه با بحران گفت: به نظر برنامه های مدیریت بحران کشور ما فرد محور است و نشانی از رفتار در قبال جمع ندارد که باید بازنگری شود.

 رییس شورای اسلامی شهر زنجان به لزوم فرماندهی واحد شهر در زمان بروز بحران اشاره و تصریح کرد: باید برای رفع این مشکل اقدامی انجام شود تا شهر در مواق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های مدیریت بحران به دلیل فردمحور بودن باید بازنگری شود

برنامه های مدیریت بحران به دلیل فردمحور بودن باید بازنگری شود