مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-17فرهنگي

روایت لغو کنسرت ها از حاشیه تا متن


چند روز پیش برخی از کنسرت ها در تالار وزارت کشور لغو شد و باعث ایجاد حاشیه های بسیاری شد، اما اصل ماجرا به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چیز دیگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، چند روز پیش کنسرت رضا بهرام که  قرار بود دوشنبه 22 خرداد 1402 در تالار وزارت کشور طی دو سانس روی صحنه برود لغو شد؛ این خواننده به همراه گروهش، یک شب قبل تر(یکشنبه 21 خرداد) در همین تالار روی صحنه رفته بود.

کنسرت حمید هیراد و مصطفی راغب هم که قرار بود چهارشنبه 24 خرداد 1402 در تالار وزارت کشور برگزار شود به سرنوشت مشابهی دچار شد؛ در ابتدا دلیلی برای لغو این کنسرت مطرح نشده بود و فضایی ایجاد شد تا رسانه های غربی فضا را برای ایجاد شایعات مطلوب ببیند.

سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با رسانه ها در باب خبرهای منتشر شده درباره تعطیلی سریالی کنسرت های موسیقی در کشور گفت: این شیطنت است و چنین اخباری صحت ندارد،کدام جریان سریالی؟ وزارت کشور اعلام کرده که سالن این نهاد نقص فنی دارد، سایر سالن ها فعال هستند و کنسرت های موسیقی در آنها برگزار می شود؛ موج هایی در فضای مجازی ایجاد می شوند که حقیقت ندارند.

نگاهی به آمار فعالیت های هنرمندان موسیقی کشور روشن می کند که 270 خواننده و گروه موسیقی در بهار 1402 اجرای کنسرت داشته اند، رقمی مطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت لغو کنسرت ها از حاشیه تا متن

روایت لغو کنسرت ها از حاشیه تا متن