مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 07:052023-06-10پزشكي

تامین اجتماعی به وعده خود برای احداث بیمارستان در چابهار عمل کند


رییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر چابهار گفت: سازمان تامین اجتماعی کشور هر چه سریع تر به وعده خود که احداث بیمارستان تامین اجتماعی در چابهار بود عمل کنند تا مشکلات مردم در حوزه سلامت کمتر شود.

- رییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر چابهار؛ تامین اجتماعی به وعده خود برای احداث بیمارستان در چابهار عمل کند ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر چابهار گفت: سازمان تامین اجتماعی کشور هر چه سریع تر به وعده خود که احداث بیمارستان تامین اجتماعی در چابهار بود عمل کنند تا مشکلات مردم در حوزه سلامت کمتر شود.

عبدالحق آسوبار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار داشت: درآمد سازمان تامین اجتماعی در چند شهرستان سواحل مکران سالانه بیش از هزار میلیارد تومان است ولی متاسفانه حتی یک تخت بیمارستانی برای بیمه شده ها ندارد و این امر در سایر نقاط کشور برجسته تر و در چنین محدوده های وسیعی چندین بیمارستان احداث کرده است.

وی افزود: شهر بندری، گردشگری و تجاری چابهار در سال های اخیر با افزایش سریع جمعیت مواجهه شده به طوری که از نظر نرخ رشد جمعیت در استان رتبه اول را به خود اختصاص داده و از طرفی یکی از بزرگترین حاشیه نشینی کشور هم در پیرامون آن شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اجتماعی به وعده خود برای احداث بیمارستان در چابهار عمل کند

تامین اجتماعی به وعده خود برای احداث بیمارستان در چابهار عمل کند