مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-10بين الملل

انتقاد شدید لبنانی ها از سفارت آمریکا به دلیل برافراشتن پرچم همجنس گرایان


کاربران لبنانی شبکه های اجتماعی ضمن انتقاد شدید از سفارت آمریکا به دلیل برافراشتن پرچم همجنس گرایان، انزجار خود را از این اقدام ابراز داشتند.

- کاربران لبنانی شبکه های اجتماعی ضمن انتقاد شدید از سفارت آمریکا به دلیل برافراشتن پرچم همجنس گرایان، انزجار خود را از این اقدام ابراز داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، اقدام سفارت آمریکا در بیروت در برافراشتن پرچم همجنس گرایان، خشم کاربران لبنانی شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت و آنها به شدت از این اقدام انتقاد کرده و انزجار خود را از آن ابراز داشتند.

سفارت آمریکا در بیروت به مناسبت ماه همجنس گرایان که غرب از آنها حمایت گسترده ای می کند، عکسی از برافراشتن پرچم آنها در داخل ساختمان سفارت را منتشر کرده و همراه آن این متن را به اشتراک گذاشت، همانگونه که بلینکن گفت، این ماه این اصل را به ما یادآوری می کند که همه افراد برابر آفریده شدند و انسانیت کامل هر فردی باید به شکلی برابر مورد احترام قرار گیرد .

پس از انتشار عکس، نظرات خشمگینی در زیر آن نوشته شد، از جمله یکی از کاربران نوشته بود، برای ما در بیروت ماه ژوئن به قلب مقدس حضرت مسیح اختصاص دارد، من در این عکس احترامی برای اعتقادات و آیین مان ندیدم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید لبنانی ها از سفارت آمریکا به دلیل برافراشتن پرچم همجنس گرایان

انتقاد شدید لبنانی ها از سفارت آمریکا به دلیل برافراشتن پرچم همجنس گرایان