مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-08سياسي

اجرای طرح دوام الوند در محلات همدان


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان از اجرای طرح دوام الوند در محلات در این شهر خبر داد و بر ضرورت راه اندازی واحد سیار مرکز فرماندهی مدیریت بحران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر نظری عصر چهارشنبه در جلسه کمیسیون خدمات شهری محیط زیست و بهداشت شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: طرح دوام الوند در راستای افزایش ایمنی محلات شهر اجرا می شود که تحقق آن نیازمند توجه ویژه مدیرت شهری و استانی است.

وی، بر تخصیص بودجه برای تاب آوری همدان تاکید کرد و افزود: با توجه به حساسیت حوزه پدافند غیرعامل لازم است که بودجه هایی برای این حوزه تخصیص یابد اما متأسفانه شهرداری بودجه ای برای این موضوع تخصیص نداده است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه حوزه پدافند غیرعامل باید به طور خودکار فعال شود، افزود: به نظر می رسد مجموعه شهری از حساسیت این حوزه شناختی ندارد وگرنه به این حوزه توجه ویژه ای می کرد.

نظری با بیان اینکه همدان به عنوان شهر تاب آور شناخته شده است، انتقاد کرد: چگونه ممکن است، برای همچنین جایگاه مهمی بودجه ویژه ای اختصاص داده نشود که این کم توجهی به حوزه را نشان می دهد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اختصاص بودجه برای دبیرخانه شهر تاب آور؛ یادآور شد: طرح دوام الوند به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح دوام الوند در محلات همدان

اجرای طرح دوام الوند در محلات همدان