مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 08:272023-06-08ورزشي

آغاز اردوی تیم ملی سابر دختران به میزبانی یزد


مدیر فنی تیم ملی شمیربازی سابر دختران از آغاز مرحله اول اردوی آمادگی سازی این تیم برای حضور در مسابقات آسیایی هانگژو در استان یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر فنی تیم ملی شمیربازی سابر دختران از آغاز مرحله اول اردوی آمادگی سازی این تیم برای حضور در مسابقات آسیایی هانگژو در استان یزد خبر داد.

مسعود فتوحی در خصوص برگزاری اردو های تیم ملی اسلحه سابر دختران به خبرنگاران گفت: تاکنون پنج مرحله از اردوی آمادگی سازی تیم ملی دختران به منظور شرکت در مسابقات مختلف برگزار شده است که هم اکنون مرحله پنجم آن به میزبانی استان یزد از عصر چهارشنبه آغاز شد.

وی در خصوص جزییات برگزاری این مرحله از اردو گفت: این مرحله از اردو با حضور شش ملی پوش از استان های یزد، گیلان، اصفهان و تهران به منظور حضور در مسابقات آسیایی هانگژو آغاز و تا 24 خرداد ماه ادامه دار خواهد بود.

مدیر فنی تیم ملی شمشیربازی سابر دختران در ادامه خاطر نشان کرد: در این مرحله از اردو نجمه سازنچیان به عنوان کاپیتان در کنار شیدا عالمی و آسیا صدیقی از استان یزد، فائزه رفیعی از استان گیلان، کیانا باقرزاده از استان تهران و نرگس کدخدایی از استان اصفهان تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی هیات شمشیربازی استان یزد پیگیری خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اردوی تیم ملی سابر دختران به میزبانی یزد

آغاز اردوی تیم ملی سابر دختران به میزبانی یزد