مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 18:502023-06-03اقتصادي

تولیدات مازندران صادرات محور باشد


رییس سازمان صمت مازندران بر لزوم توجه جدی تر به مقوله تولیدات صادرات محور در استان تاکید کرد و گفت: تولیدات استان صادرات محور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادعلی کهنسال عصر شنبه در نشست با رؤسای انجمن های 9 گانه خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: باید با برنامه ریزی درست به سمتی حرکت کنیم که تولیدات استان مازندران علاوه بر تأمین نیاز داخل، صادرات محور نیز باشد.

وی افزود: برخی زیرساخت های صادراتی در استان فراهم است و باید با همدلی و همکاری و تلاش شبانه روزی، دیگر زیرساخت های مرتبط با صادرات را در استان فعال کنیم.

وی در ادامه به نقش مهم خانه صنعت، معدن و تجارت به عنوان بازوی کارشناسی تیم اقتصادی استان و مخصوصاً این اداره کل اشاره و افزود: اداره کل صمت مازندران آمادگی دارد تا از نقطه نظر کارشناسی تمامی ذین فعان همچون خانه صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و اتاق اصناف و تشکل های مرتبط در جهت حل و رفع مشکلات موجود بهره مند و آنها را عملیاتی کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این دیدار صمیمی خواستار ارائه برنامه تحولی در جهت ارتقای صنعت و راه های برون رفت از مشکلات موجود از سوی خانه صنعت، معدن و تجارت و تشکل ها و انجمن های زیر مجموعه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات مازندران صادرات محور باشد

تولیدات مازندران صادرات محور باشد