مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:402023-06-21سياسي

برگزاری یادواره 15 شهید عرصه مبارزه با مواد مخدر در کهگیلویه وبویراحمد


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: 9 هزار نفر در مراکز ترک اعتیاد تحت درمان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، اسماعیلی در نشست خبری به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه سال گذشته جلسات منظمی در راستای پیشگیزی با مواد مخدر برگزار شد، گفت: تهاجم وسیع فرهنگی از سوی دشمنان باعث شده اعتیاد به مواد مخدر و مصرف روان گردان ها طیف وسیعی را درگیر بگیرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بیماری جسمانی، روانی و مرگ و میرهای نتیجه سوء مصرف مواد مخدر است، گفت: متولیان در حوزه مبارزه با مواد مخدر تکلیف و رسالت سنگینی بر دوش دارند.

وی اعتیاد را مادر همه جرائم و بزهکاری ها دانست و عنوان کرد: اعتیاد هزینه های بسیار زیادی در حوزه های اجتماعی و اقتصادی به جامعه وارد کرده است.

وی از فعالیت 24 مرکز نگهداری معتادان در استان خبر داد و گفت: در جهت پیشگیری از مصرف مواد مخدر 7 هزار نفر به صورت مجازی تحت آموزش دستگاه های متولی قرار گرفتند.

اسماعیلی با اشاره به ارسال هشدارهای مجازی گفت: برگزاری همایش منطقه ای، همایش تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، اجرای تئاترهای خیابانی،برگزاری همایش یاری گران زندگی در شهرستان کهگیلویه و برگزاری همایش نوحوان سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره 15 شهید عرصه مبارزه با مواد مخدر در کهگیلویه وبویراحمد

برگزاری یادواره 15 شهید عرصه مبارزه با مواد مخدر در کهگیلویه وبویراحمد