مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-10اجتماعي

همه دانش آموزان بازمانده از تحصیل در دزفول جذب شدند


همه دانش آموزان بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی که تحت پوشش اداره آموزش و پرورش دزفول هستند، جذب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر ظاهرطحان صبح امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش دزفول برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر امتحانات پایه ششم و پایه نهم پایان یافته و امتحانات نهایی پایه دوازدهم در 34 حوزه امتحانی در حال برگزاری است که این امتحانات در هفته جاری پایان می یابند.

وی در خصوص ثبت نام دانش آموزان در مدارس افزود: در زمینه ثبت نام ورودی مقاطع اول ابتدایی، هفتم و دهم برای ما محاسبه می شود.

مدیر آموزش و پرورش دزفول تصریح کرد: در حال حاضر ثبت نام پایه اول ابتدایی در حال اجرا است و پایه هفتم نیز آغاز شده است، همچنین دانش آموزان پایه دهم بعد از هدایت تحصیلی ثبت نام می شوند.

ظاهرطحان ادامه داد: ثبت نام میان پایه ها در مردادماه و از طریق سیستم به صورت هوشمند انجام می شود؛ بنابراین ظرفیت مدارس از طریق سیستم تعیین می شود.

وی در خصوص روند ثبت نام در مدارس ابتدایی گفت: مدرسه ابتدایی شاهد کروکی ندارد و ثبت نام در این مدرسه بر اساس سامانه و امتیاز ایثارگری انجام می شود، اداره آموزش و پرورش، بنیاد شهید و سایر متولیان در روند ثبت نامی های مدارس شاهد نظارت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دانش آموزان بازمانده از تحصیل در دزفول جذب شدند

همه دانش آموزان بازمانده از تحصیل در دزفول جذب شدند