مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-15اقتصادي

دریافت کنندگان تسهیلات هزار و 37 میلیارد تومان به بانک های خراسان جنوبی بدهکارند


دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان جنوبی گفت: شبکه بانکی استان هزار و 37 میلیارد تومان از دریافت کنندگان تسهیلات، مطالبات معوق دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا زرنگ، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: شبکه بانکی استان، هزار و 37 میلیارد تومان از دریافت کنندگان تسهیلات، مطالبات معوق دارد.

وی گفت: در این بین به ترتیب بانک های کشاورزی، تجارت، صادرات و سپه با 360، 180، 100 و 85 میلیارد تومان بیشترین مطالبات را از دریافت کنندگان تسهیلات دارند.

وی افزود: این موضوع سبب شده این بانک ها در پرداخت تسهیلات جدید با مشکل مواجه باشند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان جنوبی با اشاره به وجود 33 واحد بانکی و موسسه مالی فعال در خراسان جنوبی ادامه داد: 28 درصد تسهیلات پرداختی در شبکه بانکی مربوط به بخش کشاورزی، 22 درصد مسکن و ساختمان، 20 درصد صنعت و معدن، 6 درصد، بازرگانی و صادرات و 24 درصد سایر خدمات (شامل تسهیلات فرزند آوری، ازدواج و غیره) است.

زرنگ با بیان این که 9 بانک برای پرداخت وام فرزندآوری و 14 بانک برای پرداخت وام ازدواج آمار عملکردی از خود به این کمیسیون ارائه نداده اند افزود : 9 هزار و 150 نفر در صف انتظار گرفتن وام فرزندآوری هستند و 58 دهم درصد هم وام شان را دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت کنندگان تسهیلات هزار و 37 میلیارد تومان به بانک های خراسان جنوبی بدهکارند

دریافت کنندگان تسهیلات هزار و 37 میلیارد تومان به بانک های خراسان جنوبی بدهکارند