مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-11پزشكي

ویروس هاری ناشی از حمله شغال، باعث مرگ مرد میانسال بابلی شد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل از مرگ مرد میانسال در این شهرستان به دلیل ویروس هاری ناشی از حمله شغال خبر داد و گفت: فرد متوفی برای دریافت واکسن هاری به مرکز بهداشت بابل مراجعه نکرد.

- ایسنا/مازندران معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل از مرگ مرد میانسال در این شهرستان به دلیل ویروس هاری ناشی از حمله شغال خبر داد و گفت: فرد متوفی برای دریافت واکسن هاری به مرکز بهداشت بابل مراجعه نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل حسین جلاهی در این خصوص اظهار کرد: زنده یاد محمدحسن اسلام پور کریمی 37 ساله که چند ماه قبل بر اثر حمله شغال در روستای کریم کلا بخش لاله آباد بابل مجروح شده بود، برای دریافت واکسن هاری به مرکز بهداشت بابل مراجعه نکرده بود.

وی افزود: بعد از دو ماه با علایم تب، اسپاسم گردن، ترس از آب و ترس از نور که از علایم بالینی بیماری هاری است به اورژانس بیمارستان آیت اله روحانی مراجعه که اقدامات اولیه برای وی انجام شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل یادآور شد: ارسال نمونه مرحوم اسلام پور به مرکز رفرنس هاری انیستیتوپاستور ایران، هاری ایشان را تایید کرد.

جلاهی ادامه داد: در سال گذشته سه هزار و 35 مورد حیوان گزیدگی در شهرستان بابل گزارش شد که دو هزار و324 مورد فقط گزش سگ و 447 مورد گربه گز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس هاری ناشی از حمله شغال، باعث مرگ مرد میانسال بابلی شد

ویروس هاری ناشی از حمله شغال، باعث مرگ مرد میانسال بابلی شد