مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 17:452023-05-31سياسي

توجه ویژه به چندین پروژه زیرساختی مهم در خراسان جنوبی


با پیگیری های یک سال و نیم اخیر و مساعدت دولت، عملیات اجرایی چند پروژه زیرساختی مهم از جمله احداث راه آهن، انتقال آب از دریای عمان و خط انتقال گاز از زابل به استان در آینده نزدیک آغاز می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: با پیگیری های یک سال و نیم اخیر و مساعدت دولت، عملیات اجرایی چند پروژه زیرساختی مهم از جمله احداث راه آهن، انتقال آب از دریای عمان و خط انتقال گاز از زابل به استان در آینده نزدیک آغاز می شود.

جواد قناعت، عصر چهارشنبه 10 خرداد در شورای اداری خراسان جنوبی با اشاره به ایام ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: اندیشه و تفکر امام خمینی همچنان زنده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه هزار و 500 زائر از خراسان جنوبی در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) شرکت می کنند، افزود: محور تبلیغات دشمن و به ویژه استکبار جهانی شخص امام و رهبری است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه با اشاره به اینکه امام خمینی یک رهبر جذاب بود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همچنان راه پر افتخار امام یعنی مسیر ایثار و مقاومت را ادامه می دهد.

وی با اشاره به اینکه آرمان های امام عامل اصلی تسلیم نشدن ایرانیان در برابر استکبار است، ادامه داد: جدایی ناپذیری دین و سیاست از یکدیگر مهمترین شاخصه مکتب سیاسی امام است و ایشان سیاست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به چندین پروژه زیرساختی مهم در خراسان جنوبی

توجه ویژه به چندین پروژه زیرساختی مهم در خراسان جنوبی