مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 09:502023-05-28سياسي

روایتی از مقابله خلبان ایرانی با حمله هوایی 4 جنگنده بعثی به قم


در نشست روایتگری «از سوباشی تا کیوبک» روایتی تازه از مقابله خلبان ایرانی با حمله هوایی 4 جنگنده بعثی به شهر قم بیان شد که نشان از شجاعت و از خودگذشتگی این خلبان دارنده نشان فتح دارد.

- قم- در نشست روایتگری از سوباشی تا کیوبک روایتی تازه از مقابله خلبان ایرانی با حمله هوایی 4 جنگنده بعثی به شهر قم بیان شد که نشان از شجاعت و از خودگذشتگی این خلبان دارنده نشان فتح دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست روایتگری از سوباشی تا کیوبک شامگاه شنبه با حضور امیر سرتیپ خلبان سید اسماعیل پیروان، معاون هماهنگ کننده سابق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ دوم خلبان باقر پناهی و جمعی از رزمندگان عملیات بیت المقدس به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم با همکاری کنگره ملی شهدای استان، سپاه 17 علی بن ابی طالب (ع) استان، کانون فرهنگی تبلیغی حدیث فتح و خانه مطبوعات استان قم برگزار شد.

امیر سرتیپ خلبان سید اسماعیل پیروان در این نشست با بیان خاطره عملیات حفظ و حراست از شهر مقدس قم به منظور جلوگیری از حمله هوایی رژیم بعثی اظهار داشت: بعد از عملیات کربلای 5 که دشمن ضربه سنگینی از رزمندگان اسلام خورد به دنبال انتقام بود و این کار را با زدن مردم بی دفاع شهرها آغاز کرد که همدان و اراک و قم از جمله این شهرها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از مقابله خلبان ایرانی با حمله هوایی 4 جنگنده بعثی به قم

روایتی از مقابله خلبان ایرانی با حمله هوایی 4 جنگنده بعثی به قم