مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-19سياسي

750 پروژه پیشنهاد عمرانی در سفر دوم رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای دور دوم سفر دولت به این استان تمام نیازمندی های حوزه عمرانی دیده شد و از 41 دستگاه 750 پروژه احصاء شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای دور دوم سفر دولت به این استان تمام نیازمندی های حوزه عمرانی دیده شد و از 41 دستگاه 750 پروژه احصاء شد.

عیسی شهامت روز دوشنبه 29 خرداد 1402 در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید زیرساخت های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد را متناسب با سایر استان ها به پیش ببریم، افزود: نیازمندی های استان در سفر دور دوم فازبندی شد و بسته پیشنهادی را از 82 هزار میلیارد به 55 هزار میلیارد تومان کاهش دادیم و با نهاد ریاست جمهوری در این زمینه جلسه برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در سفر دور اول دولت به استان به دلیل اینکه ابتدای استقرار دولت سیزدهم بود و از طرفی تنها دو روز از انتصاب استاندار می گذشت، اظهار کرد: همین موارد باعث شد تا نیازمندی های واقعی استان شناسایی نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مصوبات سفر سه هزار و 100 میلیارد تومان بود که با تشکیل تیم کاری توسط استاندار و پیگیری های مستمر در مرکز کشور بالغ بر سه هزار و 200 میلیارد دیگر تحت عنوان متم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

750 پروژه پیشنهاد عمرانی در سفر دوم رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

750 پروژه پیشنهاد عمرانی در سفر دوم رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد