مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 15:482023-05-29سياسي

ضرورت آسیب شناسی دقیق در سیر تحولی فرمان 8 ماده ای مقام معظم رهبری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سعید جلیلی ظهر امروز در نخستین جشنواره فرمان هشت ماده ای که در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: 22 سال پیش مقام معظم رهبری فرمان 8 ماده ای در خصوص مبارزه با فساد را صادر کردند و امروزه ما برای پیشبرد اهداف اصلی نیازمند آسیب شناسی دقیق در سیر تحولی این فرمان تاریخی و هم افزایی قوای سه گانه هستیم.

وی افزود: در بحث فساد ابعاد موضوع کاملاً شناخته شده است و ما مسیر را باید به درستی طی کنیم تا اهداف مورد نظر تحقق پیدا کند.

عضو شورای عالی امنیت ملی با اشاره به آسیب شناسی دقیق در این حوزه گفت: اگر ما در این مأموریت به عنوان کار خاص نظام بخواهیم به نتیجه مطلوب برسیم، باید آسیب شناسی دقیقی را انجام داده و با رفع موانع مأموریت جدیدی را در این بخش تعریف کنیم.

جلیلی با بیان اینکه مأموریت اصلی دولت ها به عنوان شکل عام در مبارزه با فساد ترغیب مردم برای انجام کارهای زیربنایی در این حوزه است، افزود: تا زمانی که حاکمیت همراهی مردم را در این حوزه نداشته باشد، کار به سرانجام نمی رسد.

وی با اشاره به حضور مردم در صحنه تصریح کرد: در هر زمانی همانند دوران سخت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس وقتی که مردم در صحنه حاضر شده اند، کار به خوبی پیش رفته و کاستی ها و کوتاهی ها نیز رفع شده اما زمانی که مردم در صح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آسیب شناسی دقیق در سیر تحولی فرمان 8 ماده ای مقام معظم رهبری

ضرورت آسیب شناسی دقیق در سیر تحولی فرمان 8 ماده ای مقام معظم رهبری