مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:052023-05-28اجتماعي

سه هزار و 336 دانش آموز آموزش های طرح ملی دادرس را فرا گرفتند


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: طی سال تحصیلی 1402-1401، سه هزار و 336 دانش آموز در سطح استان، آموزش های طرح ملی دادرس را فرا گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی ابوالقاسمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیان کرد: دانش آموزان به عنوان یکی از اقشار کلیدی و مؤثر تغییر نگرش در خانواده و جامعه، در راستای توسعه پایدار در مدرسه و با نظام آموزش و پرورش رشد و نمو می کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: طرح دادرس دانش آموزان آماده در روزهای سخت با هدف خود امدادی، دگرامدادی، ترویج فرهنگ نوع دوستی، کمک به دیگران و نهادینه سازی این فرهنگ در بین جوانان و به خصوص دانش آموزان برگزار می شود.

ابوالقاسمی با بیان اینکه طی سال تحصیلی 1402-1401، سه هزار و 336 دانش آموز در سطح استان، آموزش های طرح ملی دادرس را فرا گرفتند، گفت: از این تعداد دو هزار و 370 نفر دختر و هزار و 667 دانش آموز پسر بوده اند.

وی با بیان اینکه این آموزش ها به همت 62 مربی دادرس در 122 مدرسه در سطح استان اجرایی شده است، گفت: در مجموع 215 تیم آماده از بین دانش آموزان پایه هشتم، نهم و دهم در سطح مدارس آموزش های مد نظر را آموخته اند.

ابوالقاسمی اظهار کرد: پناهگیری و خروج ایمن، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی- ریوی، خونریزی پانسمان و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه هزار و 336 دانش آموز آموزش های طرح ملی دادرس را فرا گرفتند

سه هزار و 336 دانش آموز آموزش های طرح ملی دادرس را فرا گرفتند