مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-19اقتصادي

بانک ها سد راه خانه دار شدن کهگیلویه و بویراحمدی ها به روایت 2 مدیر


نهضت ملی مسکن مهم ترین پروژه عمرانی کنونی کهگیلویه و بویراحمد است که از قرار معلوم بانک ها نمی خواهند این طرح موفق باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ یکی از گره های اساسی در کار استان کهگیلویه و بویراحمد در همه حوزه ها و بخش ها از جمله در حوزه عمرانی مربوط به عدم همکاری بانکهای استان است.

البته بانک های کهگیلویه و بویراحمد هم زخم خورده هایی هستند که در طول دهه های اخیر به دلیل مشکلات پیش آمده از سوی عده ای به اصطلاح سرمایه گذار می خواهند از یک سوراخ دو بار گزیده نشوند.

آن هایی که تسهیلات را گرفتند و سرنوشت استان را به بیراهه بردند افرادی خاص با پشت پرده های قوی که بسیاری از تسهیلات بانکی کهگیلویه و بویراحمد را گرفتند و به نام سرمایه گذار از آن در جاهای دیگر استفاده کردند و متأسفانه دستگاه های نظارتی هم نشستند و نگاه کردند و کنترلی بر این وضعیت نداشتند تا اوضاع و احوال به اینجا رسید که اکنون کارها در استان به دلیل عدم همکاری بانک ها قفل شده و عملاً بسیاری از کارهای عمرانی از رونق افتاده است.

در حال حاضر مهم تر از هر چیز طرح مسکن ملی استان را در دستور کار داریم که بنا به گفته مدیرکل راه و شهرسازی و معاون عمرانی استاندار معلوم شده که بانکها در این زمینه همکاری بسیار ضعیفی داشته و طرح مسکن ملی را همراه نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها سد راه خانه دار شدن کهگیلویه و بویراحمدی ها به روایت 2 مدیر

بانک ها سد راه خانه دار شدن کهگیلویه و بویراحمدی ها به روایت 2 مدیر