مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-07پزشكي

خبر خوب درمانی برای 3 بخش در کهگیلویه و هشدار برخی وعده های فریبنده


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از طرح پیشنهادی این شبکه برای ارتقاء کمی و کیفی سطوح خدمات درمانی در بخش های سوق، قلعه رییسی و دیشموک خبر داد.

- سید منصور تقوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، به بررسی طرح پیشنهادی شبکه بهداشت برای ارتقاء سطح خدمات درمانی در سه بخش، سوق، چاروسا و دیشموک پرداخت و اظهار کرد: در این طرح ایجاد سه اورژانس پیش بیمارستانی با زیربنای هر کدام 1000 مترمربع در سه بخش پیش بینی شده که هر یک از این اورژانس ها به 16 پرستار، پزشک عمومی، یک پزشک متخصص داخلی مقیم، اتاق CPR مجهز، اتاق عمل سرپایی و افزایش تعداد آمبولانس ها مجهز خواهند شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه افزود: بیماران پس از اتمام تحت نظر بودن و در صورت لزوم جهت ادامه روند درمانی خود به مراکز سطح بالاتر شهرستان انتقال داده خواهند شد.

وی بیان کرد: این طرح مبتنی بر واقعیت های موجود، دارای قابلیت اجرایی و منطبق بر استانداردهای درمانی روز و با یک رویکرد واقع گرایانه ارائه شده است.

تقوی با توجه به انتخابات پیش رو و برخی وعده های فریب دهنده نامزدهای احتمالی انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی با وعده تاسیس بیمارستان در این بخش ها، از عدم توجیه اقتصادی و فنی ساخت و راه اندازی بیمارستان در سه بخش سوق، چاروسا و دیشموک خبر داد و گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب درمانی برای 3 بخش در کهگیلویه و هشدار برخی وعده های فریبنده

خبر خوب درمانی برای 3 بخش در کهگیلویه و هشدار برخی وعده های فریبنده