مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 21:002023-06-12سياسي

ششمین همایش تبیین نهضت پیشرفت بانوان در آق قلا برگزار شد


ششمین همایش تبیین فصل جدید نهضت پیشرفت بانوان، صبح امروز در محل فرمانداری آق قلا، با حضور بانوان فرهیخته این شهرستان، برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آق قلا، عصر امروز سمیه امیری مسئول نهضت پیشرفت بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در این همایش، با اشاره به نگاه حقیرانه عصر جاهلیت و نگاه ابزاری غرب به زنان، اظهارکرد: انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف دستاوردهای زیادی به ارمغان آورده است که یکی از آنها پرداختن به شخصیت و جایگاه بانوان در جامعه با تکیه بر معارف دینی است.

وی ادامه داد: بنیانگذار انقلاب اسلامی بانوان را رهبران نهضت دانست و  برای بیان شخصیت زنان از کلید واژه های انسان سازی و تمدن سازی استفاده می شود که نشان از اهمیت ویژه جایگاه بانوان دارد.

مسئول نهضت پیشرفت بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: دشمنان در فضای جنگ تبلیغاتی و رسانه ای، نوک پیکار خود را حمله به شخصیت و هویت زن مسلمان ایرانی قرار دادند، لذا می طلبد برای مقابله با این دسیسه ها با بهره گیری از معارف دینی و سخنان امامین انقلاب و الگو قرار دادن بانوانی مانند حضرت فاطمه زهرا (س) و زینب کبری(س) بیش از پیش جایگاه خود را بشناسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین همایش تبیین نهضت پیشرفت بانوان در آق قلا برگزار شد

ششمین همایش تبیین نهضت پیشرفت بانوان در آق قلا برگزار شد