مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-13پزشكي

12 شهرستان استان فارس کانون های مهم بیماری سالک


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: 12 شهرستان استان فارس از جمله شهرستان های شیراز، مرودشت، بیضا، خرامه، بختگان، زرقان، آباده و غیره از کانون های مهم بیماری سالک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، طبق اخبار دریافتی و مشاهدات عینی خبرنگار فارس در مناطق پرتراکم شهر شیراز از جمله منطقه سنگ سیاه، افراد این منطقه به بیماری سالک دچار شده اند و از این موضوع رنج می برند همچنین فعالان شبکه های مجازی استان فارس با انتشار تصاویری، مدعی شده اند که بیماری سالک در این منطقه همچنان قربانی می گیرد.

فوت به علت بیماری سالک رخ نداده است عباس رضاییان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در همین خصوص با اشاره به اینکه، فوت به علت بیماری سالک تا بحال در دنیا گزارش نشده و در استان فارس هم رخ نداده است افزود: استان فارس سالک خیز است و سال های سال بیماری سالک مطرح بوده و مردم خود مراجعه می کردند و می توان گفت در اکثر مواقع دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با بیماری سالک پیشتاز بوده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای زمستان سال گذشته برای کنترل بیماری سالک برنامه ریزی متفاوت داشته ایم ابرازداشت: بیماری سالک به دو نوع منتقل می شود که نوع اول از طریق موش صحرایی و نوع دومی از سگ و انسان است، به طوری که بدن هر یک از عوامل باید زخم باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 شهرستان استان فارس کانون های مهم بیماری سالک

12 شهرستان استان فارس کانون های مهم بیماری سالک