مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-19پزشكي

برخورد با عرضه کنندگان غیرمجاز قلیان در اماکن عمومی زرند


عرضه کنندگان غیر مجاز قلیان در اماکن عمومی منتظر برخورد قانونی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوالفضل فرحبخش افزود: عرضه دخانیات در اماکن عمومی علاوه بر تهدید علیه سلامت عمومی و بهداشت، زمینه بروز جرایم و آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد به مواد مخدر را فراهم می سازد.

رییس دادگستری شهرستان زرند افزود: بوستان ها و پارک ها به عنوان مکان عمومی برای تفریح و نشاط اجتماعی احداث شده اند و نباید به جایی برای ترویج رفتارهای ناهنجار تبدیل شود.

وی اظهار داشت: نظر به مراجعات و گزارشات مکرر مردمی مبنی بر افزایش استعمال دخانیات و استفاده از قلیان در مراکز غیر مجاز از سوی نوجوانان و جوانان و زمینه سازی مصرف مواد مخدر صنعتی و سنتی برای آینده سازان جامعه، موضوع در دستور کار شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زرند قرار گرفت و طی بازدیدهای مکرر و انجام اقدامات قانونی توسط مرکز بهداشت شهرستان زرند، حدود 200 عدد قلیان از مراکز مختلف غیرمجاز توسط تیم های بهداشتی و اماکن جمع آوری شده است.

فرحبخش اظهار داشت: به موجب مواد 3و13 قانون جامع کنترل و مبارزه با دخانیات، هرگونه حمایت و ترغیب و تشویق مستقیم و غیر مستقیم به مصرف دخانیات ممنوع بوده و همچنین عرضه دخانیات در اماکن عمومی به نوجوانان اشخاص ذیل 18 سال جرم است و به موجب مواد 148 قانون آیین داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با عرضه کنندگان غیرمجاز قلیان در اماکن عمومی زرند

برخورد با عرضه کنندگان غیرمجاز قلیان در اماکن عمومی زرند