مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 19:322023-05-31سياسي

بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از قطار پیشوا-تهران+فیلم


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سخنران مراسم قیام 15 خرداد شهرستان پیشوا امروز، 10 خردادماه در بدو ورود به شهرستان با دعوت مسؤولان شهرستان در ایستگاه راه آهن حضور پیدا کرد و درد دل مسافران را گوش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سخنران مراسم قیام 15 خرداد شهرستان پیشوا در بدو ورود به شهرستان با دعوت مسؤولان شهرستان در ایستگاه راه آهن حضور پیدا کرد و درد دل مسافران را گوش داد.

ابراهیم تاجیک نوری، فرماندار شهرستان پیشوا در خصوص وضعیت قطارها اظهار کرد: علت دلخوری مسافران و شلوغی  قطارها، کم شدن سیر قطارهای درون شهری در مسیر تهران به پیشوا هست.

وی گفت: از مهمترین مشکلات قطار شهری کم بودن واگن های حمل مسافر، خرابی تهویه ها چه سرمایشی و چه گرمایشی، منظم نبودن ساعت حرکت قطارها و تاخیرهای فراوان و خرابی قطارها در طول مسیر است.

فرماندار شهرستان پیشوا در ادامه بیان داشت : از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی می خواهیم تعداد قطارهای شهری را افزایش دهند تا مردم با چنین مشکلاتی مواجه نشوند، چرا حق مردم دشت ورامین این نیست که با حجم بالای مسافر در مسیر جابجا شوند.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از قطار پیشوا-تهران+فیلم

بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از قطار پیشوا-تهران+فیلم