مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-11فناوري

کمیته امداد امام خمینی (ره) از دستگاه های فعال در هوشمندسازی است


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از دستگاه های فعال در حوزه هوشمندسازی و ارائه آنلاین خدمات است.

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از دستگاه های فعال در حوزه هوشمندسازی و ارائه آنلاین خدمات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست با مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات بر اساس فناوری به مردم و مددجویان کمیته امداد، به اقدامات این مجموعه برای راه اندازی امداد هوشمند اشاره کرد و گفت: کمیته امداد امام یکی از دستگاه های فعال در حوزه هوشمندسازی و ارائه آنلاین خدمات است و می تواند در آینده، اتصال به مؤسسات خیریه برای ارائه سرویس بهتر به نیازمندان واقعی را در دستور کار خود داشته باشد.

وی افزود: روزانه میلیون ها نفر از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده می کنند و ارائه بی وقفه و با کیفیت خدمات الکترونیکی و آنلاین در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مورد تاکید است.

زارع پور با تاکید بر ارائه بی وقفه و با کیفیت خدمات الکترونیکی و آنلاین در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، تصریح کرد: این وزارتخانه بر ارائه آنلاین خدمات در این پنجره نظارت دارد و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد امام خمینی (ره) از دستگاه های فعال در هوشمندسازی است

کمیته امداد امام خمینی (ره) از دستگاه های فعال در هوشمندسازی است