مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 19:012023-06-14سياسي

بادامچیان: برای انتخابات آینده باید با فهرست قوی و سالم وارد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی امروز در مراسم افتتاح ساختمان دفتر اداری این حزب در زنجان و یادواره شهدای موتلفه با تشریح اقدامات انجام شده برای رساندن سند مربوط به لایحه کاپیتولاسیون به امام راحل اظهار کرد: امام راحل بعد از رویت این سند بود که موضوع در خطر بودن اسلام را مطرح و آن سخنرانی را در آبان 43 ایراد فرمودند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی به سبقه 60 ساله فعالیت این حزب با فرمان امام راحل اشاره و تصریح کرد: امام راحل تا پایان عمر، هم به این حزب لطف داشتند چرا که موتلفه بر سه اصل ولایت، فقاهت و روحانیت فعالیت کرده است.

وی با بیان اینکه اعضای حزب موتلفه به هیچ وجه از روحانیت به عنوان ابزار سیاسی استفاده نکرده است، افزود: در مدت زمان فعالیت این حزب، رانت و اختلاس هم در سابقه آن دیده نمی شود.

بادامچیان با اشاره به احداث ساختمان در زنجان افزود: فعالیت های حزب در این دفتر متمرکز خواهد شد و امیدوارم منشاء خیر و برکت باشد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه حزب موتلفه بودجه دولتی ندارد، چرا که اصلا احزاب بودجه دولتی ندارند، که اگر از دولت بودجه بگیرند جنبه مردمی آن زیر سوال می رود، ادامه داد: به نظر قانون احزاب نیاز به بازنگری دارد، چرا که بر اساس قانون حق فعالیت اقتصادی را ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادامچیان: برای انتخابات آینده باید با فهرست قوی و سالم وارد شد

بادامچیان: برای انتخابات آینده باید با فهرست قوی و سالم وارد شد