مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-09سياسي

سامانه ضدموشکی دشمنان را به چالش کشیدیم


رونمایی از این موشک فراصوت پیام روشنی برای دشمنان داشت که ما توانستیم سامانه ضدموشکی دشمنان را به چالش بکشیم که این باعث ایمان و امید و اقتدار ایران اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار 14خرداد مقام معظم رهبری با مردم  گفت: مقام معظم رهبری ایمان و امید را نشانه ایران دوستی دانستند و فرمودند هر کس که دوستدار ایران و منافع ملی و بهبود اوضاع اقتصادی و به دنبال اصلاح مشکلات رنج آور اقتصادی و معیشتی مردم و در پی جایگاه باعزت ایران در نظم جهانی پیش رو است باید برای ترویج و زنده ماندن ایمان و امید در کشور تلاش کند.

 وی در ادامه گفت: همانطوری که ایجاد نا امیدی در جامعه از راهبردهای اساسی  دشمنان است و دشمن با این سلاح به میدان آمده است مسئولان ما باید با کار جهادی امید را در مردم زنده نگه دارند و جوان با نشاط ایرانی را نسبت به آینده خود و کشور امیدوار نمایند و نا امیدی را با کار و تلاش جهادی و با برنامه ریزی مناسب  از جوانان دور کنند.

حجت الاسلام راوند در ادامه امام را نمونه بارز وطن دوستی و ایران دوستی دانست و بیان کرد: امام خمینی ره نه فقط سرآمد روزگار ما بلکه از سرآمدان تاریخ ایران است و هیچ کس و یا هیچ جریانی قادر به حذف او از حافظه تاریخ و یا تحریف او نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ضدموشکی دشمنان را به چالش کشیدیم

سامانه ضدموشکی دشمنان را به چالش کشیدیم