مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 06:202023-06-07ورزشي

معضل شمشیربازی ایران چیست؟


فدراسیون شمشیربازی باید به فکر ساختن پشتوانه قوی باشد تا در هر اسلحه فضای رقابتی بین شمشیربازان ایجاد شود و مدعیان این رشته بیشتر شوند.

- فدراسیون شمشیربازی باید به فکر ساختن پشتوانه قوی باشد تا در هر اسلحه فضای رقابتی بین شمشیربازان ایجاد شود و مدعیان این رشته بیشتر شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پشتوانه سازی، یکی از ایراداتی که است همیشه به شمشیربازی وارد بوده است و فدراسیون نوپای پورسلمان باید درصدد آن باشد که برنامه جدی را برای برطرف کردن این ایراد داشته باشد.

تیم های ملی ایران محدود به چند نفر شده است و در هر اسلحه فاصله بین کسانی که در تیم بزرگسالان هستند با نفرات پشت سر آنها بسیار زیاد است.

همین امر موجب شده است نگران آینده شمشیربازی باشیم.

به هر حال اگر نفراتی که در حال حاضر در تیم های ملی مردان و زنان ایران هستند به هر دلیلی کنار بروند، جایگزینی برای آنها ساخته نشده است تا به همان اندازه عرض اندام کند.

از طرفی نبود چهره های جدید و تاثیر گذار باعث شده برخی شمشیربازان زن و مرد در حاشیه امن قرار بگیرند و هیچ کسی نباشد که برایشان تهدید ایجاد کند و از طرفی فضای رقابتی هم به آن شکل وجود ندارد.

از این رو فدراسیون شمشیربازی باید برنامه جدی داشته باشد تا این حاشیه امن را بشکند و همچنین بتواند جامعه شمشیربازی را به یک جامعه بزرگت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل شمشیربازی ایران چیست؟

معضل شمشیربازی ایران چیست؟