مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 19:252023-06-07سياسي

ارائه مشوق های مالی بخش آب شُرب طرح های تأمین و انتقال آب از دریا


در جلسه بررسی طرح های انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی پیشنهاد مشوق های مالی بخش آب شُرب طرح های انتقال آب و چگونگی اجرای آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امروز چهارشنبه (17 خرداد) جلسه بررسی طرح های انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه و در راستای تأمین منابع مالی بخش آب شرب طرح های انتقال آب از دریای عمان به نوار شرقی کشور و خط دوم انتقال آب از خلیج فارس به استان های یزد و کرمان در انطباق با سیاست های سند ملی آمایش سرزمین، قانون ششم توسعه و قانون انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان، پیشنهاد مشوق های مالی بخش آب شرب طرح های تأمین و انتقال آب و چگونگی اجرای آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و پس از تصویب کلیات طرح، مقرر شد طرح مورد نظر هفته آینده در نشست هیأت دولت مطرح شود.

همچنین در این جلسه که با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور، علی بهادری جهرمی دبیر هیأت دولت، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و سیدمهدی نیازی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گزارشی از میزان پیشرفت کریدورهای شرقی سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و رضوی و سایر خطوط انتقال آب از خلیج فار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مشوق های مالی بخش آب شُرب طرح های تأمین و انتقال آب از دریا

ارائه مشوق های مالی بخش آب شُرب طرح های تأمین و انتقال آب از دریا