مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-15اقتصادي

40 میلیارد ریال برای بهسازی جاده های مواصلاتی فردوس هزینه شد


سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان فردوس از اجرای بیش از سه کیلومتر روکش آسفالت محورهای مواصلاتی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اعتمادی مقدم صبح پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: از ابتدای سال جاری سه کیلومتر از محورهای مواصلاتی بهسازی و روکش آسفالت شده اند.

وی با بیان اینکه این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال اجرا شده است، افزود: نگهداری راه ها یکی از وظایف اصلی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

اعتمادی مقدم اظهار کرد: هدف از نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی، افزایش عمر راه ها و کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه و بالطبع افزایش ایمنی راه ها است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فردوس بیان کرد: از ابتدای سال جاری با استفاده از هزار و 900 تن آسفالت سرد و گرم، لکه گیری محورهای مواصلاتی شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه های در دست اقدام، گفت: احداث یک دستگاه پل 20 دهانه راه روستایی فردوس - چاهنو و همچنین پروژه تعریض محور روستایی خانکوک- طاهر آباد از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فردوس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 میلیارد ریال برای بهسازی جاده های مواصلاتی فردوس هزینه شد

40 میلیارد ریال برای بهسازی جاده های مواصلاتی فردوس هزینه شد