مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 20:252023-06-08سياسي

امام جمعه موقت تهران: جمهوری اسلامی در منطقه تولید امنیت و قدرت کرده است


امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه جمهوری اسلامی برای جهان سلان و منطقه تولید امنیت و قدرت کرده، گفت: ملتی که با علم حرکت کرده و با استقامت دشمن را با سلاح ایمان و توکل به زانو در بیاورد دیگر در مقابل هیچ قدرتی ترس و واهمه ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی امشب در مراسم ارتحال حضرت آیت الله محمد تقی امینیان در حسینیه اعظم حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) با بیان اینکه امام خمینی(ره) با قیام خود مدرسه دین را در جامعه رواج داد، اظهار کرد: امید محصول ایمان و عمل صالح است و امام راحل(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی، نور امید را در جامعه رواج داد.

وی با اشاره به نقش امام خمینی (ره) در تقویت صبر، پایداری و استقامت در جمهوری اسلامی و تمامی ملت های آزادی خواه گفت: انقلاب اسلامی در هر حوزه ای که مقتدر است، علتش توجه به قدرت ایمان و توکل است.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر نفوذ پذیری جمهوری اسلامی در جهان بین الملل و منطقه بیان کرد: استکبار و بلوک غرب و شرق بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی را علیه ملت ایران اعمال کردند تا از این طریق بتوانند انقلاب ما را نابود کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت تهران: جمهوری اسلامی در منطقه تولید امنیت و قدرت کرده است

امام جمعه موقت تهران: جمهوری اسلامی در منطقه تولید امنیت و قدرت کرده است