مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 16:452023-05-30حوادث

ایمنی نسبی بازار گل محلاتی ایجاد شد


ایمنی نسبی بازارگل که مدنظر سازمان آتش نشانی بوده است تاحدی انجام گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدامین سالاری پور شهردار منطقه 14 تهران در نشست خبری عصر سه شنبه با بیان اینکه منطقه 14 یکی از قدیمی ترین مناطق تهران است، گفت: مسجد بقیه الله منطقه دارای قدمتی 800 ساله است.

وی با بیان اینکه منطقه 14 تهران میزبان افراد با مذاهب گوناگون است، گفت: در این منطقه قبرستان ارامنه و زرتشتیان وجود دارد و اقلیت های دینی این منطقه در کنار یکدیگر در حال زندگی هستند.

سالاری پور با بیان اینکه این منطقه نیازهای متعددی داشت، گفت: در سال گذشته موفق به تغییر در سرانه های شهری شدیم و پس از گذشت چندین سال موفق به ساخت یک سوله بحران در منطقه شدیم.

شهردار منطقه 14 تهران ادامه داد: با تلاش همکارانمان موفق به ساخت 5 بوستان شهری در خیابان کرمان، خیابان صدرالعاملی و ناحیه 6 شدیم و سرانه فضای سبز منطقه افزایش یافت.

وی با اشاره به آسفالت ریزی گفت: برای اولین بار تمامی اعتبار خدمت رسانی به مدارس منطقه 14 انجام شد و همچنین موفق شدیم تا وضعیت انهار کوچه های منطقه را نیز ساماندهی کنیم و در این بستر نهرهای 45 کوچه برداشته شد.

سالاری پور با اشاره ایمن سازی بزرگراه امام علی گفت: در این بزرگراه و در منطقه 14 چراغ های اتوبان خاموش بودند و به دنبال هماهنگی با سازمان ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی نسبی بازار گل محلاتی ایجاد شد

ایمنی نسبی بازار گل محلاتی ایجاد شد