مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 18:102023-06-07فرهنگي

سومین جشنواره صنایع دستی و گردشگری خاوران برگزار می شود


رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان خفر از برگزاری جشنواره و نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری برای سومین سال متوالی در شهر خاوران خبر داد.

- علی اصغر طاهری در گفتگو با خبرنگار فارس در خاوران، با اشاره به برگزاری جشنواره صنایع دستی و گردشگری برای سومین سال متوالی در این شهر اظهار داشت: این برنامه با هدف شناساندن بیشتر و هرچه بهتر شهرستان خفر و شهر خاوران در سطح استان و عرضه محصولات ارگانیگ، صنایع دستی بومی با توجه به چهار فصل بودن، وجود تعداد زیاد آثار تاریخی و طبیعی، یادمان های مذهبی نظیر یادمان شهدای گمنام شهر خاوران و باب انار، یادمان یاس کبود و.

، و آیین های فرهنگی مختلف و.

برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره صنایع دستی شهر خاوران از تاریخ 18 لغایت 20 خرداد ماه برگزار می شود ، اعلام کرد: این جشنواره شامل 20 غرفه عرضه محصولات صنایع دستی، خانگی، تولیدات باغی و سوغاتی جات شهرستان بر پا می شود.

رییس اداره میراث فرهنگی و کردشگری شهرستان خفر همچنین به برپایی سیاه چادر عشایری، مسابقات آشپزی و بومی و محلی، بازدید از حمام تاریخی و بافت تاریخی و بومگردی های فعال در شهر خاوران نیز اشاره کرد و گفت:در سال گذشته میزبان بیش از یکهزار بازدید کننده از سراسر استان فارس بودیم و امسال نیز انتظار می رود با توجه به توسعه و تنوع برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره صنایع دستی و گردشگری خاوران برگزار می شود

سومین جشنواره صنایع دستی و گردشگری خاوران برگزار می شود