مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-11سياسي

طرح جدید معاونت زنان برای مشارکت «زنان خانه دار» در تامین «هزینه های زندگی»


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در گذشته در برخی ادارات ساختار مشاوران زن یک کار تشریفاتی بود اما یکی از کارهایی که در دولت سیزدهم انجام شده این است که مشاوران و مرتبطان با معاونت از حالت تشریفاتی خارج شوند.

- طرح جدید معاونت زنان برای مشارکت زنان خانه دار در تامین هزینه های زندگی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در گذشته در برخی ادارات ساختار مشاوران زن یک کار تشریفاتی بود اما یکی از کارهایی که در دولت سیزدهم انجام شده این است که مشاوران و مرتبطان با معاونت از حالت تشریفاتی خارج شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در جلسه هم افزایی بسیج خواهران و دفاتر امور بانوان دستگاه های اجرایی که در ساختمان شهید رضوی جهاد کشاورزی برگزار شد، با بیان اینکه در سال اول دولت اهتمام داشتیم تا ساختار مشاوران زن ارتقاء پیدا کند، اظهار کرد: در سال 92 این پست از مشاوران گرفته و تبدیل به احکام انشایی شد.

وی افزود: اولین کاری که در ستاد ملی زن و خانواده تصویب شد ارتقای جایگاه مشاوران زن بود که مشاوران متناسب با بزرگی و کوچکی دستگاه و نوع کاری که برعهده دارند در سطح معاون وزیر یا مدیرکل باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جدید معاونت زنان برای مشارکت «زنان خانه دار» در تامین «هزینه های زندگی»

طرح جدید معاونت زنان برای مشارکت «زنان خانه دار» در تامین «هزینه های زندگی»