مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-06اقتصادي

کیوسک های مطبوعاتی شیراز ساماندهی می شود


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز گفت: با هدف احیای نقش فرهنگی، کیوسک های مطبوعاتی تحت مدیریت شهرداری، ساماندهی خواهد شد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز گفت: با هدف احیای نقش فرهنگی، کیوسک های مطبوعاتی تحت مدیریت شهرداری، ساماندهی خواهد شد.

پژمان شفیعی سه شنبه 16 خرداد در نشست مشترک مدیران مسئول روزنامه های محلی استان فارس، سرپرستان جراید کشوری و اتحادیه صنف کیوسک های مطبوعاتی بیان کرد: آسیب شناسی گذشته و شناخت دقیق تغییرات جامعه در احیای نقش فرهنگی کیوسک های مطبوعاتی و ایجاد رونق در این عرصه بسیار تاثیرگذار است.

این مقام مسئول در شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: در گام نخست باید نقاط ضعف گذشته را بررسی کرده و با هم افزایی همه متولیان این حوزه به ارتباط بهتر و بیشتر مردم و روزنامه ها کمک کنیم.

شفیعی همچنین از تدوین دستورالعمل ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی پس از سال ها با اخذ مشورت مدیران روزنامه ها و صاحبنظران خبر داد و گفت: در این دستورالعمل به موارد متعددی شامل زیباسازی کیوسک ها، بازنگری در جانمایی ها و ضوابط و دستورالعمل انضباطی، پرداخته شده که در آینده نزدیک نهایی و پس از تصویب شورای اسلامی شهر اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیوسک های مطبوعاتی شیراز ساماندهی می شود

کیوسک های مطبوعاتی شیراز ساماندهی می شود