مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-20سياسي

آیت الله عاملی: بهداشت قضایی ضرورت حال حاضر دستگاه های قضایی است


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: بهداشت قضایی و برنامه ریزی برای مقابله با وقوع جرم و شناسایی منابع ایجاد اختلاف ضرورت حال حاضر دستگاه قضایی برای کاهش ارقام مربوط به پرونده های قضایی است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ظهر امروز آیت الله عاملی در آیین تودیع و معارفه دادستان اردبیل با تاکید بر بهداشت قضایی اظهار کرد: وجود 450 هزار پرونده قضایی در شان مردم این استان نبوده و  برنامه ریزی برای بهداشت قضایی و پیشگیری این آمار و ارقام ضروری است.

وی با بیان اینکه مقابله با وقوع جرم مستلزم همکاری و تعامل دو دسته تربیتی و قضایی است ادامه داد: در کنار متولیان تربیتی، دستگاه های قضایی موظف به شناسایی و منابع ایجاد اختلاف و جرم بوده و به ارائه راهکار علمی بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تاکید بر اینکه یکی از قدسی ترین مسئولیت ها در کشور دادستانی است ادامه داد: ایجاد فضای سالم تربیتی حق آحاد ملت است و بهترین شهر شهری است که پذیرای آرمان و افکار باشد و دادستانی نقش مهمی در خصوص تامین امنیت و جلوگیری از منکرات در جامعه بر عهده دارد.

آیت الله عاملی جایگاه دستگاه قضا و اعتماد مردم به این مجموعه را جایگاه والایی دانست که باید نسبت به آن حساس بوده و از هرگونه باج دهی در این جایگاه پرهیز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله عاملی: بهداشت قضایی ضرورت حال حاضر دستگاه های قضایی است

آیت الله عاملی: بهداشت قضایی ضرورت حال حاضر دستگاه های قضایی است