مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 22:302023-06-06اجتماعي

به دنبال مدیریت پسماند با استفاده از پلاسما در لرستان هستیم


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: به دنبال مدیریت پسماند با استفاده از پلاسما در استان هستیم و در این زمینه با شهرداری ها هم مکاتبات و جلساتی را داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علی سالاروند امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان با اشاره به سطح مناطق حفاظت شده استان، اظهار کرد: مناطق تحت مدیریت استان 322 هزار هکتار است، ارتقا منطقه حفاظت شده سفید کوه را در دست اقدام داریم.

وی بیان کرد: امسال دو پاسگاه در مناطق حفاظت شده به بهره برداری رسید، همچنین کلنگ دو پاسگاه دیگر نیز بر زمین زده شد که سال آینده تکمیل می شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به چالش پسماند در استان نیز توضیح داد: با توجه به اینکه مدیریت پسماند نه تنها در لرستان بلکه در کشور به صورت سنتی انجام می شود، به دنبال مدیریت پسماند با استفاده از پلاسما در استان هستیم و در این زمینه با شهرداری ها هم مکاتبات و جلساتی را داشته ایم.

سالاروند در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه ساز و کار تشکیل کارگروه اضطرار به عهده هواشناسی است، عنوان کرد: هواشناسی 24 یا 48 ساعت قبل آلودگی هوا را تشخیص و اعلام می کند، تصمیم گیری در خصوص کارگروه اضطرار نیز بر عهده هواشناسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال مدیریت پسماند با استفاده از پلاسما در لرستان هستیم

به دنبال مدیریت پسماند با استفاده از پلاسما در لرستان هستیم