مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-21اقتصادي

وصول 5 هزار میلیارد ریال مطالبات معوق بانکی در فارس


مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس از وصول 5 هزار و 40 میلیارد و 648 میلیون و 64 هزار ریال از مطالبات معوقه بانک های دولتی و خصوصی استان در سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس از وصول 5 هزار و 40 میلیارد و 648 میلیون و 64 هزار ریال از مطالبات معوقه بانک های دولتی و خصوصی استان در سال گذشته خبر داد.

سیدمهدی هاشمی چهارشنبه 31 خردادماه در یک کنفرانس خبری که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، با اشاره به عملکرد ادارات تابعه این اداره کل طی سال گذشته و ماه های سپری شده از سال جاری، همسویی و اجرای بهینه سیاست های تحولی قوه قضاییه و به تبع آن سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را اولویت این اداره کل عنوان کرد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس ادامه داد: حرکت در مسیر الزامات قانون جامع حد نگار و برنامه های تثبیتی سازمان ثبت طی سال های اخیر منتج به تثبیت بالغ بر 10 میلیون و 172 هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان شده که با این احتساب شاهد تثبیت 99.

6 درصد از این اراضی هستیم.

هاشمی با اشاره به شعار سال جدید، افزود: با توجه به نقش ارزشمند کشاورزان در رونق اقتصادی جامعه، تثبیت و صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی از مهم ترین برنامه های امسال ادارات ثبتی این استان است که با التفات به همراهی دیگر ادارات و سازمان های متولی و توجهات ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول 5 هزار میلیارد ریال مطالبات معوق بانکی در فارس

وصول 5 هزار میلیارد ریال مطالبات معوق بانکی در فارس