مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 19:072023-05-29سياسي

شهدای فراجا نیروهایی ایثارگر و خادمانی بی منت برای مردم بودند


جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: شهدای فراجا نیروهایی فعال، ایثارگر برای سازمان بوده و خدمتگزاری بی منت را سرلوحه کار خود قرار داده بودند که این مساعی پاداشی جز شهادت برای آنان نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در حاشیه سفر به اصفهان با خانواده شهید مهدی یزدی از نیروهای خدوم فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان که به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود دیدار و از آنان دلجویی کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: شهادت افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود و زیرساختی می خواهد که می توان از لقمه حلال تا رشد و تربیت صحیح در خانواده که بر نیت خوب و صادق فرد تأثیر می گذارد، اشاره کرد.

  شرفی با بیان اینکه مدافعان امنیت مردم خود را در برابر حمایت از حقوق مظلومان مسؤول می دانند و برای انجام این خدمت صادقانه با خدا معامله می کنند، گفت: شهادت بالاترین پاداش خداوند برای این عزیزان است و خداوند متعال هم بر این موضوع تأکید کرده و فرموده: کسانی که با من معامله کنند پاداش فراوان نصیب شان می شود و مقام شهادت را دریافت می کنند و می توانند در آخرت شفیع مردم شوند.

  جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا خاطرنشان کرد: شهدای فراجا نیروهایی فعال، ایثارگر برای سازمان بوده و خدمتگزاری بی منت را سرلوحه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای فراجا نیروهایی ایثارگر و خادمانی بی منت برای مردم بودند

شهدای فراجا نیروهایی ایثارگر و خادمانی بی منت برای مردم بودند