مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-11اقتصادي

سهم استان تهران از صادرات کل کشور چقدر است؟


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان تهران از برگزاری نمایشگاه توانمندی صادرات برای واحدهای استان تهران در سال جاری خبر داد و گفت که سهم کالاهایی که در استان تهران تولید شده از کل کالاهای صادراتی کشور 14 درصد بوده است.

- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان تهران از برگزاری نمایشگاه توانمندی صادرات برای واحدهای استان تهران در سال جاری خبر داد و گفت که سهم کالاهایی که در استان تهران تولید شده از کل کالاهای صادراتی کشور 14 درصد بوده است.

حسن میرزایی تهران در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آمار، در سال گذشته صادرات غیرنفتی که از گمرکات استان تهران انجام شده، معادل 826 هزار تن به ارزش یک میلیارد و 445 میلیون دلار بوده که نسبت به سال 1400 حدود 18.

6 درصد افزایش داشته است.

به گفته وی بیشترین صادرات در حوزه صنعت بوده که ارزش آن 762 میلیون دلار بوده است.

بعد از آن به ترتیب کالاهای کشاورزی و صنایع غذایی، فرش و صنایع دستی، معدن و صنایع معدنی و محصولات پتروشیمی و و پایه نفتی در جایگاه های بعدی قرار دارند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه ممکن است کالاهای استان تهران از سایر گمرکات کشور نیز صادر شده باشد، تصریح کرد: آمارها نشان می دهد سال گذشته کالاهای تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم استان تهران از صادرات کل کشور چقدر است؟

سهم استان تهران از صادرات کل کشور چقدر است؟