مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-21اقتصادي

شناسایی 1138 انشعاب غیرمجاز آب در استان قزوین


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از شناسایی 1138 انشعاب غیر مجاز در سال گذشته خبر داد و گفت: استان قزوین همچنان درگیر انشعابات غیر مجاز آب است و در صورت شناسایی برخورد قانونی توسط مراجع صلاحیت دار انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، داراب بیروندی پیش از ظهر امروز در نشست خبری مدیران عامل صنعت آب و برق استان قزوین که در محل سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی سازمان بسیج سازندگی و انعقاد تفاهم نامه با قرارگاه خاتم الانبیا 80 کیلومتر لوله آب شرب کشاورزی به  روستا های استان قزوین انتقال یافت.

وی ضمن اشاره به اینکه شهر زیاران بیشترین میزان مصرف آب شرب را در سطح استان قزوین داشته است، افزود: با توجه به اینکه منطقه زیاران از مناطق توریستی و گردشگری شاخص استان قزوین است میزان مصرف آب شرب در این منطقه به بیشترین حد خود رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین ادامه داد: شهر سیردان در منطقه طارم سفلی کم ترین میزان آب شرب را در سطح استان قزوین به خود اختصاص داده است.

بیروندی با اعلام این خبر که مشترکان پر مصرف خانگی در حال کاهش میزان مصرف آب شرب خود هستند، اذعان کرد: تحلیل روند مصرف آب در استان قزوین توسط کارشناسان و متخصصان حاکی از کاهش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 1138 انشعاب غیرمجاز آب در استان قزوین

شناسایی 1138 انشعاب غیرمجاز آب در استان قزوین