مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-03اقتصادي

فعالان کسب وکارهای خانگی با تشکیل تعاونی ازتسهیلات حمایتی بهره مند شوند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، از پرداخت تسهیلات ویژه حمایتی به فعالان کسب وکارهای خانگی درقالب تشکل خانگی و یا تعاونی های تامین نیاز مشاغل خانگی خبرداد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، از پرداخت تسهیلات ویژه حمایتی به فعالان کسب وکارهای خانگی درقالب تشکل خانگی و یا تعاونی های تامین نیاز مشاغل خانگی خبرداد.

باقری درحاشیه نخستین جشنواره فن بازار پوشاک مازندران درشهرستان آمل به خبرنگار ایسنا گفت: این اقدام درراستای حمایت از توسعه کسب وکارهای کوچک که بخش زیادی ازآنها درحوزه مشاغل خانگی است که تولید می شود ونیاز به حمایت دارند.

وی افزود: متقاضیان این بخش وصاحبان کسب وکارهای خانگی می توانند با تاسیس تعاونی های خانگی چند نفره از حمایت های بخش تعاون هم بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: خط اعتباری 3هزار میلیارد تومانی امسال برای توسعه بخش تعاون کشوردرنظر گرفته شده وقطعا سهم مازندران هم از این میزان تسهیلات ویژه خواهد بود.

اختصاص 110 میلیارد تومان برای توسعه مشاغل خانگی درمازندران مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی مازندران همچنین به اختصاص 110 میلیارد تومان اعتبار امسال برای ایجاد کسب وکارها ومشاغل خانگی به متقاضیان این بخش خبر داد وگفت: در دولت سیزدهم حمایت خوبی از این کسب وکارها و مشاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان کسب وکارهای خانگی با تشکیل تعاونی ازتسهیلات حمایتی بهره مند شوند

فعالان کسب وکارهای خانگی با تشکیل تعاونی ازتسهیلات حمایتی بهره مند شوند