مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 09:502023-05-28اقتصادي

مشارکت دانش بنیان ها برای ساخت توربین توربوکمپرسورهای صنعت نفت


با انعقاد توافق نامه همکاری مشترک میان معاونت علمی و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، ساخت توربین ها و توربوکمپرسورهای مورد نیاز مناطق نفت خیز جنوب از سوی شرکت های دانش بنیان، - بومی سازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، این توافق نامه همکاری با هدف بهره مندی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فناور در زمینه ساخت داخل توربین ها، توربوپمپ ها و توربوکمپرسورهای مورد نیاز مناطق نفت خیز جنوب به امضای جواد مشایخ معاون توسعه اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و علیرضا دانشی مدیرعامل مناطق نفت خیز رسید.

در این همکاری مشترکی قرار است نیازهای صنعتی ارزبر، گلوگاهی و استراتژیک مناطق نفت‎خیز مرتفع شود که این هدف با تعریف مگاپروژه های دانش بنیان و کنسرسیوم های تخصصی دانش بنیان در قالب قراردادهای همکاری برای ساخت داخلی 89 مجموعه توربین، توربوپمپ و توربوکمپرسور در 4 رده توانی و بومی سازی قطعات مربوط به ماشین آلات دوار و تجهیزات مربوط به تست های عملکردی ماشین آلات دوار میسر می شود.

تعریف مگاپروژه ‎های دانش‎ بنیان در فازهای تحقیق و توسعه و کمک به پیشبرد آن از طریق ایجاد همکاری با شرکت‎های دانش‎بنیان و کمک به توسعه پلتفرم‎های فناوری به منظور بومی‎سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت دانش بنیان ها برای ساخت توربین توربوکمپرسورهای صنعت نفت

مشارکت دانش بنیان ها برای ساخت توربین توربوکمپرسورهای صنعت نفت