مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-19اقتصادي

گرما عامل افزایش مصرف برق کرمانشاه است/ ثبت پیک 712 مگاواتی


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه افزایش دما را عامل بالا رفتن مصرف برق در کرمانشاه طی روزهای اخیر دانست و گفت: بیشترین پیک مصرف را 23 خرداد و به میزان 712 مگاوات داشتیم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه افزایش دما را عامل بالا رفتن مصرف برق در کرمانشاه طی روزهای اخیر دانست و گفت: بیشترین پیک مصرف را 23 خرداد و به میزان 712 مگاوات داشتیم.

محمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر کرمانشاه یکی از استان های کشور با بیشترین افزایش مصرف برق بوده، دلیل این امر را گرمای هوا اعلام کرد و افزود: تقریبا به ازای هر یک درجه افزایش دمای هوا، 30 مگاوات افزایش مصرف برق در استان داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از ثبت پیک مصرف 712 مگاواتی برق در استان طی روزهای اخیر خبر داد و عنوان کرد: این پیک مصرف ساعت 20 و 35 دقیقه 23 خرداد رخ داد.

وی با بیان اینکه بیشترین پیک مصرف برق در سال گذشته در 23 مرداد و به میزان 843 مگاوات بوده، یادآور شد: پیش بینی ما این است که میزان پیک مصرف در اوج گرمای امسال (مرداد ماه) به 900 مگاوات برسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با پیش بینی افزایش مصرف برق در تابستان امسال، تامین برق پایدار مشترکین را نیازمند همراهی آنان دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرما عامل افزایش مصرف برق کرمانشاه است/ ثبت پیک 712 مگاواتی

گرما عامل افزایش مصرف برق کرمانشاه است/ ثبت پیک 712 مگاواتی