مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 19:352023-05-28اجتماعي

لایروبی بیش از 65 کیلومتر رودخانه، نهر و زهکش کشاورزی در مازندران


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: لایروبی رودخانه ها و نهرهای کشاورزی با توجه به قرار داشتن در شرایط حاد خشکسالی به طور ویژه در دستور کار قرار گرفته و از ابتدای سال آبی جاری تا کنون 25 کیلومتر رودخانه و بیش از 40 کیلومتر نهر و زهکش کشاورزی لایروبی شده است.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: لایروبی رودخانه ها و نهرهای کشاورزی با توجه به قرار داشتن در شرایط حاد خشکسالی به طور ویژه در دستور کار قرار گرفته و از ابتدای سال آبی جاری تا کنون 25 کیلومتر رودخانه و بیش از 40 کیلومتر نهر و زهکش کشاورزی لایروبی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران، حیدر داوودیان اظهار کرد: بهسازی زیرساخت های توزیع و انتقال آب به ویژه در بخش کشاورزی یکی از اقدامات مهم و اولویت دار در زمان بروز خشکسالی است که طی ماه های اخیر برای مناطق دارای تنش آبی استان در دستور کار شرکت آب منطقه ای قرار گرفته است.

وی با بیان این که لایروبی رودخانه ها و انهار سرعت و توان انتقال آب به کشتزارها را افزایش می دهد و منجر به کاهش هدررفت آب در مسیر انتقال می شود، افزود: از ابتدای سال آبی جاری تا کنون پس از شناسایی نقاط اولویت دار رودخانه های مهم استان برای لایروبی، مجموعا 25 کیلومتر از رودخانه ها در شهرستان های ساری، جویبار، آمل و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی بیش از 65 کیلومتر رودخانه، نهر و زهکش کشاورزی در مازندران

لایروبی بیش از 65 کیلومتر رودخانه، نهر و زهکش کشاورزی در مازندران