مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 19:252023-05-29اجتماعي

توقیف 4 موتورسیکلت حین انجام حرکات نمایشی در بزرگراه های تهران


سرکلانتر پلیس بزرگراه های پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف چهار دستگاه موتورسیکلت سنگین در تهران خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حمید حمیدی سرکلانتر بزرگراه های پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برابر قوانین و مقررات موجود در کشورمان، تردد موتورسیکلت های سنگین در معابر ممنوع بوده و چنین موتورسیکلت هایی اصلاً شماره گذاری نمی شوند، از این رو تردد آنها نیز در سطح معابر ممنوع است و در صورت رؤیت، پلیس حتماً نسبت به توقیف آنها اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا و در پی کنترل تردد وسایل نقلیه در معابر عمومی و رصدهای ترافیکی توسط مرکز عملیات پلیس راهور تهران، تردد تعدادی موتورسوار در بزرگراه های تهران با استفاده از موتورسیکلت های سنگین مشاهده شده و رسیدگی به موضوع در دستورکار مأموران پلیس بزرگراه های پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفت.

حمیدی افزود: با اشراف اطلاعاتی و در بررسی های انجام شده از سوی مأموران انتظامی مشخص شد که موتورسواران از بزرگراه های شهیدان همت و صدر برای تردد و حرکات مارپیچ و نمایشی استفاده می کنند که در همین راستا برنامه عملیاتی برای مهار آنان در دستورکار قرار گرفت.

سرکلانتر پلیس بزرگراه های پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه در یک عملیات پلیسی منجسم و منظم چهار دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد مجوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 4 موتورسیکلت حین انجام حرکات نمایشی در بزرگراه های تهران

توقیف 4 موتورسیکلت حین انجام حرکات نمایشی در بزرگراه های تهران