مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-12اقتصادي

برق ادارات پرمصرف کرمانشاه قطع می شود/ کاهش 15 مگاواتی مصرف با تغییر ساعت کار


به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، برق ادارات پرمصرف کرمانشاه که کاهش 30 درصدی مصرف در ساعت کاری را رعایت نکنند، قطع خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، برق ادارات پرمصرف کرمانشاه که کاهش 30 درصدی مصرف در ساعت کاری را رعایت نکنند، قطع خواهد شد.

محمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تاثیر مثبت تغییر ساعت کاری در میزان مصرف برق طی چند روز اخیر، گفت: خوشبختانه بعد از ساعت 13 که پایان فعالیت کاری دستگاه ها است، شاهد افت بار هستیم.

وی میزان کاهش باری که با تغییر ساعت کاری رخ داده را حدود 15 مگاوات اعلام کرد که معادل کاهش حدود چهار درصدی مصرف است و افزود: امیدواریم هرچقدر به سمت روزهای گرم پیش برویم، میزان مدیریت مصرف برق در ادارات بیشتر شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه ادارات موظفند بر اساس مصوبه هیات دولت در ساعت کاری 30 درصد و در ساعت غیرکاری 60 درصد میزان مصرف خود را نسبت به سال پایه(1400) کاهش دهند، اظهار کرد: برق اداراتی که این رویه را اجرا نکنند، قطع خواهد شد.

به گفته مرادی، با نظارتی که روی مصرف برق دستگاه های استان صورت گرفته، تاکنون برق تعدادی از ادارات پرمصرف کرمانشاه قطع شده و این روند همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق ادارات پرمصرف کرمانشاه قطع می شود/ کاهش 15 مگاواتی مصرف با تغییر ساعت کار

برق ادارات پرمصرف کرمانشاه قطع می شود/ کاهش 15 مگاواتی مصرف با تغییر ساعت کار