مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-13اجتماعي

مسیر خروجی آب سد کرج رفع انسداد شد


تلاش ها و پیگیری های انجام شده توسط دادستان مرکز استان و ادارات متولی و آب منطقه ای تهران، بازگشایی و رسوب زدایی مسیر انجام شد و با برداشته شدن موانع، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، رییس کل دادگستری استان البرز از بازگشایی خروجی سد کرج خبر داد و گفت: با برداشته شدن موانع، مسیر خروجی آب رفع انسداد شده و در ساعات آینده امکان ادامه فرایند تامین آب شرب مناطق هدف آغاز می شود.

 حسین فاضلی هریکندی با حضور در محل های آسیب دیده در سیل اخیر در جاده کرج ـ چالوس در جریان روند بازگشایی مسیرها، بازسازی جاده و ترمیم خسارات قرار گرفت.

رییس کل دادگستری استان البرز را در این بازدید نزدیک به چهارساعته، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونان هماهنگی امور عمرانی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی و همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان و جمعی دیگر از مسئولان همراهی کردند.

رییس کل دادگستری استان البرز در حاشیه این بازدید که از مناطق آسیب دیده در نزدیکی پلیس راه سد کرج، تونل شماره 2، مخزن سد کرج و بخش پایین دست رودخانه کرج انجام شد، گفت: امروز شاهد بودیم که با تلاش های شبانه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر خروجی آب سد کرج رفع انسداد شد

مسیر خروجی آب سد کرج رفع انسداد شد