مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-16سياسي

پروژه های دور دوم سفر رییس جمهور، کهگیلویه و بویراحمد را متحول می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانها خبرگزاری دانشجو،استاندار کهگیلویه وبویراحمد به تشریح نتایج طرح های شاخص انجام گرفته در سفر مهر 1400 رییس جمهور به این استان پرداخت.

- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دور دوم سفر آیت الله رییسی و هیات دولت که به زودی انجام می گیرد، شاهد کلنگ زنی و آغاز عملیات ابر پروژه هایی هستیم که استان را از هر حیث متحول خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانها خبرگزاری دانشجو ،استاندار کهگیلویه وبویراحمد به تشریح نتایج طرح های شاخص انجام گرفته در سفر مهر 1400 رییس جمهور به این استان پرداخت.

سید علی احمد زاده شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان از افتتاح نیروگاه 176مگابایتی برق سد چمشیر توسط سرمایه گذار خارجی ساخته شده به علاوه آبگیری رسمی این سد و بهره برداری از شبکه انتقال 35 کیلومتری برق که در طول 2ماه و نیم به عنوان یک کار فوق العاده و جهادی انجام گرفته در گچساران خبر داد و اظهار داشت: شاهد افتتاح همزمان این سه پروژه هستیم که حاصل سفر نخست رییس جمهور به استان است.

وی از احیای مجدد کارخانه قند یاسوج به نمایندگی از 22 کارخانه کوچک و بزرگ دیگر که وارد مدار تولید شده اند به عنوان دیگر طرح های افتتاحی در سفر دوم رییس جمهور به این استان نام برد که سبب بکار برگشتن مجدد هزاران کارگر بیکار در این استان شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های دور دوم سفر رییس جمهور، کهگیلویه و بویراحمد را متحول می کند

پروژه های دور دوم سفر رییس جمهور، کهگیلویه و بویراحمد را متحول می کند