مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 19:252023-06-11سياسي

مطالعات و مسیریابی خط انتقال آب از دریای عمان در حال اجراست


با پیگیری های دولت سیزدهم، طرح های زیرساختی مهم استان از جمله مطالعات و مسیریابی خط انتقال آب از دریای عمان در حوزه سرزمینی خراسان جنوبی در حال انجام است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: با پیگیری های دولت سیزدهم، طرح های زیرساختی مهم استان از جمله مطالعات و مسیریابی خط انتقال آب از دریای عمان در حوزه سرزمینی خراسان جنوبی در حال انجام است.

جواد قناعت، امروز یکشنبه 21 خرداد در دیدار با رییس، معاونان و پیشکسوتان سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به مناسبت آغاز هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: مدیر جهادی کار خود را براساس برنامه و کار جهادی و تیمی دنبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه مدیر جهادی، مدیری است که هم تجربیات گذشته و هم مولفه ها و تجربیات روز را مد نظر قرار می دهد، تصریح کرد: مدیر جهادی از همه ظرفیت ها در راستای توسعه و پیشرفت و حل مشکلات مردم استفاده می کند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری در مدیریت کشور به نیروها و مدیران جهادی نیازمندیم، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری باید با ایمان و امید کارها را دنبال کنیم و بیش از هر زمانی به این موضوعات نیاز داریم و باید باور داشته باشیم که کارها شدنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات و مسیریابی خط انتقال آب از دریای عمان در حال اجراست

مطالعات و مسیریابی خط انتقال آب از دریای عمان در حال اجراست